jobb o pipes

igår vart det jobb för mig rosanna sara o tova. var jättekul o träffa tova igen och vi pratade massor. jättemysigt.
jag o rosanna körde sms roulette =D! Det var hur kul som helst. Fick många konstiga svar och det förstår jag ;D!! men fan vad vi garva. snart ska vi göra det igen men då får det bli mer seriöst o mer folk ;)! ... för dom som vågar..

sen när i hade jobbat klart, begav vi oss till pipes. där satt det en massa folk och vi knöka in oss. det var riktigt mysigt men fan vad trött jag var. herregud. + att jag hade asont i halsen o i slutet när jag pratade med jenny, lät det som jag var i målbrottet typ ;p! galet fel o hes o lågt vart det. riktigt mysigt var det iaf! behöver sånna kvällar när man kommer ifrån skolan lite.

fan snart måste jag äta. vaknade på tok för tidigt i morse haha. när jag vaknade hade jag 3 missade samtal o 3 nya meddelanden. är poppis när folk är ute på stan o är fulla ;D! roligt var det iaf :D!


nej nu SKA jag äta.

ikväll blir det lite party igen! ska bli nice. men då med andra folk =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0