JAG ÄLSKAR....

...att åka skidor och snowboard. hade en sjukt rolig dag igår i backen. en jävla mycket skratt och åkande. fan vad jag har saknat det asså. skönt att va skidorna igen kände jag. skulle velat åkt bräda med, men man kan inte få allt! JÄVLIGT kul var det iaf :D!!!!! Vill åka mera, massor mera!!

Det var mysigt som fan!! Fick även lära känna en snäll gosse, som både jag och jenny trodde hette tim, och ser ut som en tim, men han hette Marcus! hehe!

Idag har jag varit helt slut. satt i halvkoma hela fm, sen så gick jag och sov. SEN jobba dubbelpass!!! hejja! Men det gick och jävlar vad snabba vi var :D! gick fort som bara den att vi knappt hängde med själva!! cred till oss!!

så nu efter jag har druckit min enegidricka, (runt 18), så har jag varit asspeedad. är det fortfarande haha! ska lägga mig ner o slappna av så går det nog på ett klick innan jag somnar.

här omdagen somnade jag påvägen till sängen, inte bokstavligt, men nästan =)! kändes som det iaf!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0