hur?

hahahah kan fortfarande inte fatta hur jag o eve fick i oss 2 liter vin var. har nog aldrig druckit så mycket i hela mitt liv. hahahha. jaa. konstigt med att jag mådde bra igår, men det är bra. jag fick göra en liten resumé till evelina men annars var det lugnt. GALET roliga kort är det med. dom flesta bilderna runt 11-01 är bara halva människor med. alkoholen slog väl till då hihihi!


jag har varit på resande fot i 8 ½ timme. men NU är jag äntligen framme. inga olyckor eller någtonting. gillas!


ska lägga upp lite kort från nyår efter jag ar fräshat upp mig. för det behövs. måste även gå till ica. inte lika roligt. har inget o äta och har ätit en banan. hmm. liiite hungrig är jag allt.

Sen blir det mys ikväll med film o chips :)!

Kommentarer
Postat av: Jos

Tack för en riktigt rolig nyårsafton! :) Jag mådde som jag förtjänade dagen efter... och fortfarande :s konstigt nog :(

2010-01-04 @ 12:18:11
URL: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0