HALLÅÅÅÅÅÅ

haha!

idag har jag o jenny varit sjukt kreativa =D!
vi har varit i skolan o pluggat en massa med lina, vi har shoppat viktiga saker (jag avstod att shoppa ett par sjukt snygga skor, applåd till mig), vi var o fikade, vi solade o nu så har vi tvättat :D! en riktig mysig dag har vi haft!

bruna har vi med blivit. anders såg det o då blev jag glad. en liten förändring ;)!


hittade ett par jeans på bikbok som kostade 999 kr till 99 kr. NICE! Köpte mig en mössa med hihi!! den absoluta första mössan jag någonsin har köpt!!

men nu är jag helt slut i huvet o trött i kroppen. Har känt mig helt borta i kroppen o huvet hela dagen. kanske börjar bli sjuk =(. det vill jag inte bli. så jag ignonerar den tanken o fokuserar på att bli frisk ist.

slog huvet i torktumlaren förut. sjukt ont, men jag o jenny fick oss allt ett litet skratt. blöder inte så då är det lugnt hihi!

nej nu ska jag duscha ;D! ska bli nice!!

vi pratade om våra härliga roliga kvällar ;D!! sjukt roligt!


miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0