givande första dag

njaa kan jag väl inte påstå direkt, men det var väldigt roligt o mysigt att träffa alla igen! har saknat dom hihi! så det blev ett jäkla snack i klassrummet, ingen organisation där inte ;p! men det var roligt iaf. undra om dom som ska boka London gör det idag eller inte ;)!! sånt som märks imorgon!

idag har jag lust att åka in till kalmar, shoppa upp alla pengar o få en massage. men det ska jag inte. ska dock in o köpa mig en almanacka ;p! för min andra är självklart borta. sällan. men nu ska jag köpa mig en större så den inte kan försvinna. och en svart. Kommer va en jävla massssa nu i vår asså. kul =D!

min nacke måste bli bättre asså. kan inte ha det så här. 6 timmar sovandes i en buss och detta är belöningen.

jaja det löser sig. det gör allt i slutändan =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0