fredag och mössa

jävulska makter vad skönt det är med freadagar. allt bara släpper! hur nice som helst. man känner att man kan släppa allt i några dagar. Kvällen är dock oklart, men hoppas det blir bra! Och det blir det nog =)!!

vi hade en mysig morgon, men efter det o till lunch var väl inte så upphetsande. men men.

jag vill ha ALLT. känns som jag inte kan få nog. hatar när jag känner så. varför känner man så? varför kan man bara inte vara nöjd med det man får/har? fuck it. måste sluta vara så krävande hela tiden. känner att jag måste ta vara på det jag får/har. SKÄRPNING SARAH. sen om man får det man vill ha lite mer, är ju inte fy skamm det heller ;D!

frågan är om man ska åka hem den 5. skulle va skönt o komma hem o vila upp sig lite. komma bort från skolan och bara mysa hemma med kompisar o mamma och pappa. annars dröjer det suuuuuuuperlänge innan jag kommer hem igen, dvs fredag v.7. Men jag får se. Är ju inte världens roligaste väg direkt att åka.

nej nu skaj ag till Hansa city o kolla läget lite =D! kanske inkassera mig en mössa ;p! holy moses skrev jag verkligen det där. hatar mössor och tycker att jag verkligen inte passar i någon. men nu har jag hittat en modell som jag passar i. och DET är inte ofta det händer hehe ;D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0