FÖRÄNDRING

jag vill göra en förändring känner jag. vad vet jag inte, men nått. typ byta klädstil eller färga håret. NÅGOT måste ske. börjar tröttna.

jag är så sjukt trött på att plugga asså. SUCK! vill bara ha lov. men tror jag känner så här för att jag inte har varit hemma på ett tag. Eller 1 månad. Men det är rätt länge. Saknar min familj =/. Frågan är om man ska åka hem nästa helg, eller om man ska vänta tills lovet? Om jag åker hem på lovet, så kommer jag nog inte åka hem förns på söndagen och åka tillbaks på torsdagen. Med andra ord kommer jag inte att vara hemma så länge. Men det är det värt. Men får se.. Vill egentligen inte åka härifrån, men va fan, måste hem o få lite kärlek från mamma o pappa. ladda batterierna lite. vi får se =)!

måste här ifrån. men frågan är hur långt jag behöver åka för att känna mig att jag kommer bort från skolan hihi?

känner mig för att gråta lite. varför? jag är hur glad och lycklig som helst. konstigt. kanske för vi har äckligt mycket att göra. och det finns inte tillräckligt mycket med tid. är nog därför. behöver lite kärlek känner jag. ska nog gå o umgås lite med folket på norra =)! då är jag glad när jag kommer där i från.

imorgon är det fredag. då ska jag jobba på kvällen, sen är det Pipe's. Sen på lördag är det kanske lite mer fest och på lördag kommer en speciell perspn hem med! det ska bli mysigt!


Kommentarer
Postat av: phuwsi

Valdemarsvik kanske är långt nog? ;D

2010-01-28 @ 21:13:29
URL: http://hankyyspankyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0