upsi

Jag kan ha gjort ett litet misstag nu! hoppsan!! Hoppas det inte märks eller känns hihi!
Sånt som märks helt enkelt hihi!


Idag har jag lekt med Sofie och Jessica. Vi hade skitmysigt och pratade på! Såg även lite på Bonde söker fru och såg hur stelt det kan va i vissa "förhållanden" hahaha! Mer fikastunder säger jag bara! Mysmys!

frågade jag ut mamma o pappa om vi hade några genetiska sjukdomar i släkten. Dom sa att dom inte går omkring och tänker på sånt. Hahaha! Naaae men jag kanske!

Längtar tills jag ska åka pulka igen! Riktigt roligt!


en jättegammal bild på mig och även på alex och eva! tycker bilden är riktigt festlig :)!

"Modet gör en elegant kvinna vackrare och en vacker kvinna elegantare. "
- Chrisitan Dior


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0