something, something

A - får jag röka i bilen
S - nae helst inte..
A - okej..
senare vid en bensinstation när han ska tanka.
S - Men här kan du ju röka :)?
A - Här? Aa helst vid en pump med haha
S - asså nae, kanske inte här förresten..
A - Nae tror inte det är en sån bra idé va ;)?

Mm, bra där sarah, bra! dagens ;)!

Torsdagskvällen spenderades hos en mycket trött men mysig man =)! vi gosade massor och på morgonen sen låg jag och gosade med hans mysiga katt =)! vi låg där, katten och jag, och bara mös. somnade om flera gånger.

sen bar det in till stan och det var då jag kläckte ur mig det som står där uppe ;)! Lite lagom trött och hjärnan sov nog lite halvt. tänkte inte riktigt helt korrekt =)! Men man kan ju inte annat än att skratta ;)! Jag bjöd på den.
Sen lämnade jag in ansökan om skolan, käkade toast på mcdonald's, åkte hem, tränade i 1½ timme, sen åkte jag ner till Västervik med mamma.

Eftermiddan och kvällen spenderades hos farmor o farfar! Min gammalfarmor fyllde 95, så vi åkte ner o gratta henne :D!! Riktigt riktigt mysigt!
nu är jag hemma igen och ligger o degar. Såg nyss Paradise Hotel och det börjar dra ihop sig :(! jag hoppas på att några personer inte vinner, för jag stör mig äckligt mycket på dom. När dom snackar så skärs det i öronen på mig! Hoppas dom snart åker :D!

Ikväll ska jag mysa med min fina och underbara vän Bea!! Saknat henne nått otroligt! Ska bli lovely att träffa henne! Se va som sker.

Nu ska jag spela spel, försöka att inte skratta mtp min träningsvärk ;p och chilla lite!

Haaa deeee


liiiiiiisebeeerg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0