PULKA!!!!!!!

Nu har jag äntligen åkt pulka! Och jäklar var roligt det var, tills jag och christian fick brainfreeze när vi åkte i pulkan. Riktigt roligt :D! Synd att man inte kan lägga upp filmer, för filmerna är riktigt roliga ;)!

Jag tränade även i torsdag och har fortfarande träningsvärk. Jag kunde knappt gå i fredags och självklart åkte vi pulka på fredan ;p! var riktigt jobbigt att gå i backen.

På lördagen gick jag upp och tränade kl 10 och trodde att träningsvärken skulle gå över lite, men icke det ;p! Sen på fm/em kom mina kusiner med familjer. Fick äntligen hålla i Stefans senaste tillskott, Sakarias, och han va helmysig. Sen i slutet så lekte jag med Molly och hon sa att hon inte ville åka hem. Sånt gör mig glad i hjärtat och själen. Barn kanske tycker om mig iaf! Har alltid trott att barn och jag inte kommit överens, men saker och ting ändras! Det var supermysigt när Molly och jag lekte! Hon var så glad och road :)!

På kvällen åkte jag ut till skogen och myste loss! Vi såg på Inception och myste massor! Härligt härligt. Kunde inte ligga på sidan för min träningsvärk i låren haha!

Så nu sitter jag här. Ser på skidskytte och har det trevligt! Senare ska jag träffa S och J och efter det är FINAL I HANDBOLL!!!!!!!!! wiwiwiwiwi!!

4:e advent idag! Snart jul. Snart kommer Emelie hem. Snart ska vi till västervik och fira jul! Snart så :)!



"När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd."
- Walter Matthau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0