Pojkarna i mitt liv!

Sofie sa nått i stil till mig idag "jag har en bild av dig att du har många killar" hihi!

Aa jag har många "killar", men jag har många killkompisar! det är det hon och jag menade! älskar mina killkompisar! Ni är dom bästa man kan ha ♥! Jag pratar jämnt här om mina fina tjejer, men glömmer bort mina fina killar! Behöver inte skriva, men ni vet vilka ni är! ni betyder massor för mig och jag är jätte tacksam och glad att jag får vara er tjejkompis hihi :)! Synd att en del av er bor så långt bort, men de flesta bor i närheten! Mysmys!

JAG har dom bästa killarna  i hela världen ♥ :D!

Jag är där för dom, precis som är där för mig! Jag vet att ni alltid ställer upp, precis som jag ställer upp för er!
Kärlek till er grabbar!

Imorgon, eller idag, är det nyår! Nu ska jag sova, för imorgon ska jag och min fina sofie dricka och dansa massor låååångt in på småtimmarna ♥!


Och nu säger jag - äntligen :)!


 


"Ödet ger oss släktigar, men våra vänner väljer vi själva"
- Jaques Delille

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe ah gumman blev visst att jag sa det va?! Man måste nog ha av båda :)

2011-01-01 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0