Onsdag

Idag har jag haft en mysdag med adam och cricka hehe! Vi har åkt pulka, fikat, åkt lite mer pulka, spelat tennis och sen bastade vi. Riktigt nice. När vi bastade, så bastade vi även med crickas bror Jonas och en kompis till dom, Jocke! Trevliga gossar :D! Det var varmt, men det var så värt det. Har haft en riktigt bra dag och jag är så glad att jag har dom där grabbsen! Lycka :D!

Idag har det varit -24 grader... Då var jag ute och gick :p! Hehe! Pratade även med min finaste tuss! Ohh va jag saknar henne. kom hem!

Imorgon kommer min älskade Emelie hit :)! wiwiwi!! mysmys! Ska krama sönder henne.. Eller nej, men bara lite hihi! Vill att mina systrar ska vara på samma ställe jämnt ♥! Kan inte ha bättre och finare systrar :)!


Tror mitt lilla misstag, som jag skrev om i förra inlägget, blev ett misslyckande haha! Ångrar sönder mig asså. Men men. Jag tror att det kanske var bra. Nu kanske jag kan komma ner till jorden och tänka om.

Det här året, har allt känts sig lite för bra ch det har gått lite för lätt och det har visat sig i slutändan, och kommer även göra det flera gånger om, att det skiter sig! Det är för bra och lätt helt enkelt. Jag får väl kämpa lite.. orka det...

Har kommit in på en utbildning mig WIWIWIWIWI!! Så jävla gut! En handel och butiks utbl med inr. lager och logistik!! skoj skoj! 6 månader plugg här i Norrköping!

Igår myste jag loss med min fin fina jenny!! Henne har jag saknat grymt mycket och det var så himla underbart att träffa henne. Vi snackade om allt och skrattade och myste som aldrig förr :)! Lyckorus :D! Så nu ska det inte ta så lång tid innan vi ses igen! Mamma sa att jag skulle berätta om att jag hade kommit in på skolan, 20 min efter beskedet. Jag bara "Jenny vet redan. Hon vet allt" hihi!

Skulle ha mysfikat med Sofie igår, men tåget som jag skulle ha tagit blev inställt, så jag kom hem jättesent. Senare på kvällen bar det av för att möta upp adam, johan och christian, och sen knalla iväg till Edda och där vart det mys. Vi snackade, skrattade och såg på spännande dokumentärer om djurlivet. Läskigt spännande. Så jag och sofie ska mysa imorgon ett tag :D!

Imorgon ska jag handla ALLA mina klappisar. Ska gå med mamma sen med sofie och sen kanske med petter. ska försöka springa till alex frisör och se hans hår nu ;p! tror det är rätt så mycket hår haha! Synd att du hann raka dig innan jag hann se dig, för du passade i det! Trimm trimm säger jag bara hihi :D! Får se hur många jag kommer att gå med.. Mamma o Sofie vet jag iaf, men petter vet jag inte än med.. Och alex får jag väl se utan skägg o allt i mellandagarna.. hihi!!

nae mina små bitches, nu ska jag sova. LÅNG dag. Intensiv dag. Har lärt mig en sak, eller lärt och lärt, blev mer säker på - jag suger verkligen på pingis haha!!

2 dagar kvar till jul :D!

Haha, inläggets ordspråk passar verkligen in på mig... hahahah ;p! Jag var riktigt ironisk nu! För er som vet om mina drömmar, förstår att detta ordspråk inte stämmer in på mig; )! Okej, vissa drömmar, men absolut inte många ;p!

"Drömmen ger oss det vi önskar i vaket tillstånd"
-Ordspråk från Turkiet. 


Jag o cricka :)!


Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0