ohh what ya' say

Drömde i natt att jag och emanuel, från paradise hotell, hånglade loss! I hans båt och på vårt hotellrum. Sen så hade jag glömt nått i hans båt och skulle hämta den, men så kom larmet igång flera gånger.
Träffade massa folk i drömmen. massa random. Gav även en kille sextips och råd för att göra hans sexliv bättre. Nu har jag dock glömt mycket av drömmen, tyvärr! Och så ringe jag och skällde ut en person som jag tycker mindre bra om. Det var riktigt nice, men jag tycker fortfarande mindre om honom!
Älskar när jag kommer ihåg mina drömmar som är sköna. Ska kanske börja skriva en Drömdagbok :)!


Igår tränade jag och känner nu att jag måste lägga på mer vikter för att det ska ge resultat. Riktigt nice.. Kanske börjar jag gå upp i vikt. Fast nej just det, jag ska ju bara väga 45 kg ;)! haha nerå ;D! Så lite vill jag aldrig mer väga!

Idag ska jag fika lite med Sofie, Jessica och Karro. Se om eva dyker upp runt 18. Ska bli riktigt mysigt :)!

Jag lurar på att söka till Big Brother :D! Fatta va coolt egentligen om man skulle komma med hahahaha! Skicka en ansökan o se hur långt man kommer haha! Det skulle va rätt festligt om man kom in ;)!! äga sönder dom!!


Såg nyss på Romeo och Julia, den med leonardo. Den är egentligen rätt bra men har sett den så många gånger, så man har tröttnat rätt mycket på den. Och så kan man den utantill + att det är dåligt översatt från engelska till svenska.

Nu ska jag laga lite mat, göra iordning mig, sen knalla ner till stan för att se om det finns nått fint att köpa till alla folk som ska ha julklappar :)! För snart är det jul :)!


Skulle vilja va i Kalmar idag! Skulle vilja va jäääätttteeeemycket i Kalmar! Lina Ballerina kommer hem :D! Och skulle vilja ha träffat henne. Och alla andra fina människor där nere ♥ :)!

Vill också säga grattis till min syssling, eller vad det nu vi är ;), Ida Gustavsson som fick en liten son igår :)! Grattis grattis och hoppas att alla ni mår bra!!


Min fina jenny ♥! You're my girl!

"Jag hatar kvinnor för att de vet alltid var saker är."/ James Thurber
hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0