Mys med några av mina favoritkillar!

Hillu!
Igår kväll myste jag riktigt ordentligt med några av mina favoritkillar!! Så himla msigt och bara ha det trevligt och härligt med dom. Dom är riktigt sköna :)! Kommer sakna vissa när dom åker tillbaka till deras pluggstäder, men så är det!

Vi satt på Babyl house från 19 tills dom stängde, kl 1. Även min älskade syster Emelie o hennes kompis Matte kom förbi en sväng :)! mysmys!!

På dagen gick jag, sofie, karro o jessica på stan. Hettsigt folk på stan. Varför kan man inte dela upp norrköping att vissa delar får gå vissa tider! Idé ;)! Det skulle ha vart nice, för nu är alla ute samtidigt.. Men kul hade vi :)!

Jaa ni! Inte mycket sömn inatt, men det gjorde inget. Det var riktigt mysigt! Sov ifatt sen på morgonen.. Det behövdes! Sen vart det mysfika hos jessica med sofie o henne! mysmys! känns som mitt liv är ett helt mysliv ;)!

Ikväll blir det trevligheter på Oliwer Twist! Kommer att bli nice!

jag och fina cricka

"Det högsta nöjet i livet är att göra det som folk säger att du inte får"
- Walter Bagehot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0