Malins dag idag!

mys mys mys mys!
Möte, sola och träning. Känt mig riktigt kreativ så här på fm, mtp att jag gick upp vid 9 och kom hem 13.30! haha! Så nu har jag fått i mig en muscelrecoveryshaker så musklerna återhämtar sig som dom ska :)! Hoppas jag ;)! Okej, kanske inte helt kreativ var jag när jag låg och sola, men tänkte loss där inne och kom väl inte fram till nått. Låg och tänkte hur jag skulle lägga upp min träning för dagen! Nu är mina muskler helt borta, vilket är fan i mig en av dom bästa känslorna jag vet :)!

Idag har jag namnsdag faktiskt :)! Det är Malin idag :)! Heter Sarah Malin Carina!!! Så grattis till alla vi malin's där ute :D! Känner ett par! Men namnsdagar är väl inte nått speciellt egentligen. Mer en påminnelse om hur dålig man är på att gratta folk när dom har namnsdag hehe =)!

Ikväll blir det myspys ute i skogen! JAG, hör och häpna, har tagit intiativ till att laga mat!! Dock blir det tacos, men fan va gott det ska bli :)! Är riktigt jävla sugen. Länge sen jag åt det, så jag ska äta det med kärlek! Om det finns en maträtt som jag bara får äta resten av livet, så är det tacos :)! Så mycket älskar jag tacos :)!

Just det! Min fina Bea kommer idag ♥! Kärlek kärlek kärlek!



jag och evelina i sthlm! crazy natt och lördag dag :p!!

"Friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there"


Kommentarer
Postat av: Evelina

<3

2010-12-12 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0