Lucia eller?!

Lucia! Är Lucia idag eller var den igår? Jag vet vad det var igår iaf :D!! Annes födelsedag :)! Wiiiii!! Gav henne ett halsband och tror att hon vart väldigt glad över det :)!

Helgen då.. Mmm... Fredagen var riktigt mysig! Riktigt riktigt riktigt mysig. Jag fastande för Spartacus! Försökte verkligen slita mig, men när kl var runt halv 12 eller nått, så vart det så att jag var "tvungen" att lämna tv... Det gjorde inget :D! Men hade en riktig myskväll ute i skogen :)!

Och i lördags festade jag. Har vart HELGnykter i 4 helger i rad. Riktigt duktigt gjort av mig.
Kvällen var riktigt jävla rolig asså. Sjukt mycket dricka bara, sinnes. Men jävlar va vi skratta ;)! Jag o bea vet hur man festar loss :D! Vi var på Världens bar, Trappan och Otten! Det var sjukt mycket snö och sjukt halt.. hahaha! Och nu blir det inte party igen förns nyår! Vill göra andra mysiga saker ist :)!

Söndan - låg i soffan och stirra på tv. Kolla på sport med pappa. Aaa det var väl min söndag. Senare på kvällen drog jag över till Edda för att umgås lite med han och adam. vi såg en sjukt rolig film. Jag var den som skrattade mest. Den måste jag se igen :D!!

Inatt drömde jag att jag var med i en skräckfilm och det VAR verkligen som en skräckis. Jason var med ;)! hahahahaha! Galet. Molly, stefan och linas barn, sprang bort sig i skogen. Läskigt värre. Men som tur var så hittade Stefan henne. Sen så sprang jag omkring med en katt i famnen och skulle hitta kattens ägare. Men det slutade med att jag kom hem med 3 katter haha!

Idag ska jag ner till Söderköping och se på när Stefan och Linas (!) barn, Anton och Molly, ska sjunga Lucialåtar med deras dagis. Ska bli så himla gulligt att se :)! Blixt blixt!

NU ska jag pröva Wii Fit Plus som mamma o pappa köpte igår! Sen ska jag lära dom hur man tränar rätt :D!


Snart åker hon :(!

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig." - Nalle Puh 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0