Ho ho ho!

God jul alla! Lite så här i efterskott, men iaf :D!! Hoppas ni hade en mysig jul, för det hade jag!

Var i Västervik hela helgen och myste med min underbara släkt! Sen har ju min fina emelie kommit hem med wiwiwiwiwi!! Helt fantastiskt :)!! Helgen gick mest ut på att spela spel haha! Emelie har nått frågespel, geniliknande, på sin iphone, så vi spelade riktigt mycket. Jag vann inte så många gånger, men jag gav inte upp :)! Julafton var underbar. Vi gjorde traditionerna ;) och sen kom tomten hihi! Jag tyckte att pappa skulle va tomte, för han hade röda byxor, men han tyckte inte att det var nån rolig idé. Haha! Så farfar fick va julklappsutdelare ;)! Mysmys!!

Juldagen mådde jag dåligt, antagligen för jag åt som en häst och spelade mycket frågespel (haha), så då spelade resten av kompaniet Retro (?)! Jag låg i soffan och spelade hjärter o lyssnade på spotify i mammas mobil! Mystime för mig själv!

Sen somnade jag vid 1 på juldagen haha! Sov till typ 10, riktigt skönt. Vaknade inte ens när emelie kom hem kl 4! Då sover man djupt.

Annandan så åkte vi hem. Jag åkte direkt till Kvarnberget för att mysa med mina favrotigrabbar! Vi bastade och spelade pingis länge länge! Basta är fan underskattat asså :)! riktigt härligt. Man känner sig ren och fräsh, inte när man sitter där, men dan efter ;)! På kvällen satt jag o snackade med B en himla massa, samtidigt som jag lyssnade på  talbok, det är fan min nya grej asså :D! Riktigt bra. Slipper man läsa själv ;)!

Inatt drömde jag om att jag var sååå nära på att få ett filmhollywoods slut på min dröm.. Attans också! Men men!

Idag ska jag på stan med sofie, jessica o Karro! Vi ska bråttas med folk på stan sen ta en fika. Även göra viktiga ärenden :D!

Har haft en fantastisk jul :)!


jag o min fina bea som jag saknar så mycket ♥

"I Hollywood är ett äktenskap lyckat om det håller längre än mjölken."
- Rita Rudner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0