Härligt!

Vill inte ens prata om min dröm inatt :p! Kan inte på nått vänster sätta finger på vad det var jag drömde. Vet att det var om att folk jobbade som typ slavar. och att alla skulle iväg. + om ett ex och hans kompis? Say what.. Jag var riktigt förvirrad när jag vaknade + att jag träffade hela min släkt.

Well well! Sitter här och myser. Lyssnar på julradio.se och det är väldigt skumma människor som ringer in till studion. Dom är helt wierda asså. Flummar runt. Rätt underhållande :D!

I morse käkade jag choklad och julmust till frukost :D! Julfeeling eller vad ;)! Snart ska jag spela lite Wii Fit :D! Körde det igår och det var riktigt roligt. Finns ju hur mycket som helst och MÅNGA spel att bli irriterad på ;)! Jag och mitt tålamod går inte riktigt ihop till detta spel! Men man lär sig..

Igår var jag på ett luciiatåg. Riktigt gulligt. Dom var 2-8 år. Sött sött. Alla barnen såg ut som michellingubbar. Dom hade overaller under tomtedräcktar, lucialinnen och pepparkaksdräkt. Så himla söt. Dom var duktiga med! Får flashbacks från när vi gick lucia med klassen förra året. Herregud. Alla spydde på dessa lucialåtar, bokstavligt. När vi äntligen var klara med alla tåg, så förbjöd vi varann att sjunga låtarna en bra tid framöver.. Det var förra året det!

Nu ska jag käka lunch och sen Wii fit ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0