Dreamchatcher

En drömfångare är ett indianskt magiskt föremål, som man hänger upp i taket på sovrummet och som då sägs fånga upp onda drömmar. De tillverkades först av Ojibwastammen i Nordamerika[1], men har nu snabbt spridits till hela världen.

Sarah: Funderar på att ta ner min dreamcatcher.. Tror du på dreamchatcher?
Anders: Haha nae, du har bevisat motsattsen!

Det stämmer fan lite in. Mina drömmar är vilda, det vet vi alla :D! Men om man drömmer om att mörda folk, så känns det att denna dreamcatchern ska fånga upp den, men gjorde den det ? Ehh nej? Men det är jobbigt att ta ner den. Den har hängt i mitt fönster i typ... 3 år kanske? Men om jag tar ner den, så kanske det ger mig bra och roliga drömmar igen!

Imorgon blir det mys! Längtar :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0