dan före dopparedan!

Nu ska jag ner och brottas med folket på stan. Alla kommer att hettsa runt, orka. Jag vet vad jag ska köpa till alla, så mitt stanbesök kommer nog gå fort. Om jag inte knallar upp till BikBok och se om dom har fått in nått nytt och vad dagens erbjudande är hihi!! Ska fika med Sofie med! Ska bli mys :)!

Inatt drömde jag bla att min förra teamledare, Josefina, åt upp min räkmacka, hällde i sig min öl och tog min tequila shot :p! haha! Men sen så fick jag tillbaka allt. A det var en liten del av min dröm. Helt galet.

Hihi! Idag fälls min "domm". Haha. Har jag sagt eller gjort något, det får jag reda på sen.. Om jag känner fört vill säga. Annars skiter jag i't.. Tror jag skiter i det faktiskt. Bryr mig inte så speciellt mycket!

Nae, nu ska jag klä på mig, göra mig vacker och en gå ner till stan i kylan. Idag är det -12 ute just nu, burr burr!

Haaa deee!



"Man vet aldrig när man behöver ett stjysst järnrör"
- Jason i Torkel i knipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0