torsdag!

Idag har jag klippt mig, fixat mitt träningskort och även bokat tid för en ansiktsbehandling! Så här mycket har inte jag gjort sammanlagt på 3 dagar =)! känns bra. igår va jag knappt vid liv vid den här tiden, 12.33. Så det är bra. behöve verkligen gårdagen till att ladda mina batterier som för länge sen vart urladdade.

idag då.. hmm.. ska försöka inte somna så sent som inatt. Det är mitt mål iaf. Imorgon är det fredag! shit va tiden går fort, kan va för jag sov bort hela dagen igår haha. imorgon kommer EVELINA!!!!!!!!! och gudars så mysigt vi ska ha =D! vi ska vara några tjejer och äta plankstek, mysa och ha det underbart! kvällen kommer bestå av; skvaller, skvaller, tjejsnack med andra ord. har även kommit fram till att jag ska sluta använda mitt abbonemang och skaffa kontankort. tror det blir billigare i längden faktiskt.

jag saknar folk :(.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0