sstsoscskshsoslsm!

Stockholm idag då. jag och mamma åkte upp och jag var inte på så jätteshopping humör. var mest sugen på o dra från norrköping. har redan tröttnat :p! vi åt på en thairesturang i Gamla stan, gick runt på stan och kollade läget. hittade ett par stjyssta (ett ord jag avände heeeela dagen), brillor! kom på sen när vi nästan skulle hem att jag ville ha ett par skor, yeah. och jag vet exakt vilka, men dom hittade jag inte. så letande fortsätter.

sen körde vi hem. när vi kom hem sprang vi till bodypumpen och jag trodde jag skulle svimma där ett tag. FY FAN vad otränad man är asså. är ju lite pinsamt :p! jag som alltid har varit stark o fit.. det ska ändras på. men jag o mamma har haft en riktig mysig dag ♥ :)!
sen kom min fiiiina ANNE tuusssssis hem!! så fin hon är! har saknat henne till max! och nu är hon hemma. men hon och jag smed lite planer direkt. haha. kanske blir norge ett tag igen hihi. vi får väl se.

om en vecka ska jag dra!! wiiii!!! blir budapest. ser att det är em i simning där. lär ju va svindyrt att flyga dit. får nog bli en annan stad i närheten. måste kolla upp det där. hoppas du inte har "supit" bort min kamera ;)! men det tror jag inte. eller hoppas!!

nu ska jag lägga mig tror jag. är helsliten asså. lång dag. har rört på mig sjukt mkt. hihi. det är nice!!

emma, helen, jag o anne förra sommaren! myyyssommar !




I spent my time just thinkin thinkin thinkin bout you
Every single day yes, i'm really missin' missin' you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0