såå!!!

så mina vänner har jag börjat om på nytt. Ska börja träna och äta ordentligt. ska fan börja göra det på allvar nu med inte bara en massa bullshit. haha se hur länge det håller haha ;)! men i helgen ska jag fan inte dricka asså. har andra planer än det. dessutom så ska jag ta blodprov på måndag, kan va kul att inte ha någon alkohol i kroppen då ;)!!

ne nu ska jag somna till lite True blood. vart helt fast vid det igår. såg 5 avsnitt på raden på säsong 2. det är så fränt att dom pratar svenska i den serien. man blir ju lite chockad men ändå stolt hahaha!! det är ju deras "hemliga" språk har jag fattat det som ;D!! ska nog se första säsongen en gång till BARA för det är så bra hihi!!

men nu ska jag borsta klart mina tänder, filosofera lite, analysera hahhaha. ne fuck it!!

imorgon - zumbaaaaaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0