Om 24 timmar!

Om 24 timmar är jag i Budapest och myser med Marc!!! Ska bli så jävla mysigt :D! önskar jag vore där nu. eller egentligen önskar jag att jag hade varit på denna resa för två veckor sen typ! hehe! men men! Imorgon då ska jag flyga lite! sen ska jag hitta honom på flygplatsen. DET ska bli spännande.

annars har det väl inte hänt så mycket. oroar mig lite vad som komma skall med min framtid. hoppas det löser sig. när jag sa till Bea att jag kanske ska flytta till Lund eller Malmö. Hon blev lite ledsen, och det var inte kul. då fick jag lite ångest. har haft en underbar helg med henne asså :D! saknar dig så mycket och hoppas vi kan ses inom tre månader ;)!

idag har jag tränat. fick med min mamma med. jävlar vad vi kämpade. pushar mig to the limit när det gäller träningen asså. detta kommer sluta bra haha.

imorgon ska jag:
packa, packa, packa, skicka lite brev, ta ut min vinst på Bingolotto (vann 2 sverigelotter :D). sen ska jag bara vänta. kanske slänga in ett träningspass med. ja sen ska jag fhv åka. hoppas på att min syster kommer hem snart, så jag får gosa lite med henne innan jag åker.

min reseplan ser ut :
budapest.... sen vet jag inte. back to lund 23e eller 24e. sen hem till norrköping 25e eller 26e. sen sthlm 27-29e. SEN kommer jag hem och landar ett tag. SEN vettefan vart jag hamnar. Hoppas på Malmö eller Lund. Skulle va kul! Jenny bor ju där, så det skulle vara underbart ♥!

ne nu mina små vänner ska jag sova. eller ska se lite på Vänner. ska även köpa en ny dator, för denna är knappt i bruk. ska skriva så fort jag har tillgång till datorn, så ni vet hur jag har det hihi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0