Nu är allt ordnat!

ja nu jävlar. nu börjar bankerna och jag kommunicera med varann, sweet!! all styr med dessa banker. men nästa vecka ska det fhv komma. om jag bara hade använt huvudet för en gångs skull när jag var där borta, hade allt löst sig. nu får jag sitta o vänta på en jävligt viktig sak. förutom lönen då. det kommer göra att min resa kanske blir framskjuten några dagar :(. det skulle vara sjukt trist. men men. ibland måste man vänta.

idag så kommer Evelina hemma :D!! ska bli underbart att träffa henne. va så sjukt länge sen.. 7 april för att va exakt. toklänge. men nu är vi några brudar som ska käka plankstek, dricka vin och snacka skit, niice :D! länge sen jag var på en riktig tjejkväll. jag o kine hade en i norge, men det var mest hon som hade tjejkväll med mig.

nu ska jag o mamma gå ut o lägga oss i vasaparken och mysa :)! älskar att vara hemma, men börjar bli lite rastlös! på måndag ska jag till Arlanda o hämta upp min älsklingstuss :D! på tisdag eller onsdag ska jag träffa JENNY :D!!!!!!!! oh fan så nice det ska bli! saknar min prinsessa massor! och våra galenskap i Kalmar ;)!

vad sätter du för helgbudstjett då Kine ;)!?


Kommentarer
Postat av: Kine Josefine

Hva faen mener du med at jeg hadde tjejkveld med deg?!?! Hum?



Siden j satte et overmodig budsjett på to sist helg, er helgens budsjett 1 ++ :D

2010-08-06 @ 21:05:42
URL: http://www.kinefine.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0