nae ni..

efter min träning är jag helt borta. nästa vecka börjar höstschemat och det är ett bra schema med. får se hur länge man tränar i norrköping. får se vart man hamnar sen :)!
nu är mina muskler så jävla paja asså. helt sanslöst :p! men det är en nice feeling asså ;D! ligger är o degar och ser på Vänner.. åt förut med för att försöka få energi, men all den lilla energin jag hade, försvann när jag gjorde mat.

nu ska jag sova. imorgon bär det av till Stockholm. Ska bl sååi nice! Träffa underbart folk och ska ha askul! hoppas hoppas på en sak iaf hihi!

blir ett jävla åkande för mig dom kommande helgerna. denna helg sthlm, nästa helg sthlm och västervik, helgen efter det blir det Lund =)! Ett jävla åkande fram och tillbaka, upp och ner! men det är så värt det :)!!

sov så gott :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0