Mysdag på g :)!

Idag ska jag träffa min prinsessa Jenny :)! Det ska supermysigt. Var på tok för läne sen vi sågs, men jobb och flytt har stått ivägen. Både för henne och mig. Men IDAG ska vi ses! Har inte sett henne sen vi slutade skolan, 28 maj.. Inte okej. Vi har så himla kul ihop och några skrattanfall kommer nog att inträffa idag! Sånt gillar vi hihi!

Längtar som fan tills nästa tisdag aså!! WIIII! Ska bli så jävla spännande. Spännande på många sätt, inte bara uppleva östeuropa! vad det är kan ju ni filosofera om ;)! Kanske märks det efter resan!

Drömde om att jag fick ett brev av min läkare i Huddinge, där det stod att jag aldrig mer behöver ta prover. Jag vart så lycklig. Sen vaknade jag och kom på att jag måste göra det snart haha! Rätt illa ;p!

Igårkväll satt jag o sophie på Trädgårn i Norrköping och myste lite. Hon berättade om sin tid i Tenns (?) och jag min tid i Norge. Vi satt och småpratade lite, sen kom Christian och Jonas och joinade oss. Riktigt trevligt. Idag ska jag under hela dagen försöka övertala Jonas att gå ut hehe!! Ikväll blir det lite mys med syrran på Trädgårn, sen får vi se vad som sker!

Hoppas ni får en bra dag, för det ska jag ha ;)!!


du betyder så himla mycket för mig gumman ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

love you <3

2010-08-14 @ 11:42:55
Postat av: sarah

love you to my princess <3

2010-08-14 @ 12:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0