let's do this

Idag ska jag pröva något nytt, Zumba!!! Det ska bli skoj att pröva något nytt. Man ska pröva nya saker här i livet, det har jag lärt mig hihi! Det gäller att passa på att träna nu när man har tänkt att satsa lite på det!

Inatt drömde jag om min klass och några folk från skolan. Det var rätt tufft att vakna upp ur den drömmen. Saknar alla så himla mycket. Hoppas på att jag kan åka dit nån gång och hälsa på lite folk! Det skulle va galet mysigt. Det är synd att alla bor så splittrat runt om i Sverige. Tänk om alla bodde på samma ställe! Även en annan viss person :D! ska försöka få ner ALLA till Lund/Malmö hihihihih!! Drömde även om att jag adopterade ett barn hahaha! Och NEJ Kine - han var inte en 25 åring från sydamerika ;)!! Just det Kine - jag har många stjärnor nu ;)!! hihihi!

Nej nu ska jag ladda lite inför Zumban och om mina krafter inte är allt för bortblåsta, ska jag även träna passet efteråt - Body pump ;)! Vil verkligen komma i form - vill vill vill och ska ska ska!!!! Lika bra att börja hårt så man kan hålla i sen! Imorgon ska jag INTE köra body pump, utan Body combat. Det är galet kul. Då får jag slåss lite med ;)! Slå ner Marc en vacker dag mohahaha! Jag har ju faktiskt mvg i feministiskt självförsvar......

Nej nog om träning. Annars sker det inte så mycket. Vill bara här i från nu och ner till Sveriges sydliga delar! Är så laddad på att flytta ner och jag vill så gärna här i från!! Jag är sjukt sugen på Spisy hot! Typ så sugen som jag brukar vara på Max, och då vet Jenny hur galet sugen jag är på Spicy hot ;)!


Tonight!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha underbart sarah! klart du ska ta dig en sipcy på max!! åh jag blir sugen!

Underbart med zumba, det är verkligen roligt! hoppas du tycker det med!! :D Hör av dig när du kommer till soouuunnnääää!! :D <3

2010-09-01 @ 14:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0