Honey, I'm home!

NU är jag hemma. NU har jag vaknat till. NU (imorgon) har jag en arbetsintervju i Stockholm som jag NU har bokat tågbiljett dit. Fan vad glad jag är, igår snackade jag med en kompis som jag inte har träffat på flera år. Och det ska bli så jäääävla kul!! Vi ska ha en Ayia Napa Reunion. FAAAAN så jävla roligt! Alla, förutom typ 4, + EVELINA ska med!!! WIIIII!!!! happy happy!!!


OKEJ!! Min resa då :)! Den var helt underbar och väldigt mysigt!! Vi gick, gick, gick, gick, gick, gick, gick och drack :)! Kändes som allt vi åt gick vi bort. Men tror fan inte det. Haha. På en av noterna stod det "0.5 kg Sebra". Yeah baby.. Och det var min mat haha :D! SJUKT mycket mat, sjukt sjukt sjukt. Har aldrig varit så mätt i hela mitt liv! sen såg vi en massa byggnader och letade efter parker som vi kunde sitta i och mysa, vi gick ut på krogar som stängde kl 1 haha, men i Prag hittade vi ett place som va öppet längre ;)!

Vi åt pakistansk mat, afghansk mat, italiensk mat. Vi tyckte vi var väldigt kulturella när det gällde maten där borta ;)! Drack billiga drinkar, gick på bio :), bodde fint, vi var lite som Bratsbackpackers ;)!!

Vi har haft en fantasktisk resa som jag aldrig kommer att glömma och easteurope är inte så hemskt... eller iaf inte där vi var ;)!! Bilder kommer, tro mig, men inte än!!

nu ska jag snart börja mitt nya liv - allmän rehab för kroppen, träning och hälsosam! hihi!! Börjar idag med pump kl 18.30 :)! ska bli såååå gut!! den där sebran var inte bra för kroppen hahaha!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0