Göteborg!

Göteborg var så himla mysigt! Kom först lite lagom trött och vilsen till Göteborg efter en bilresa till oslo. Så kom jag till götet iaf, traska runt med min stora väska genom götet, för att hämta pengar som min syster hade. hitta henne i gbg, sen dra mig till Hönö. Tog ett tag, men till slut kom jag fram :)! Och sååå himla mysigt jag hade det där ute. SKönt att komma iväg från storstaden och bara mysa ute på en ö :)! fick mat o grejer med när jag kom, det var riktigt nice!

Så min tid i Göteborg var sjukt mysig asså! Jag och Marc myste, snackade, solade lite, chilla, sov, åt och hade det supermysigt! Sen idag innan jag skulle åka hem, så mötte jag upp min syster. vi tog oss en fika och solade lite.. sen köpte jag mig ett par stora hörlurar som jag ska ha när jag åker runt i östeuropa! kommer troligen att åka till Budapest och möta upp Marc där =)! sen ska vi bara glassa igenom easteurope ;)! Inte sova på läskiga hostels iaf. det var jag MYCKET klar med om jag säger så =)!

så nu är jag på väg hem. sitter med mina überstora lurar och myser lite =)! sen när jag kommer hem ska jag bara VARA!!! Länge sen jag var hemma och jag saknar min familj masssa! sen så kommer anne hem snart med =D! det ska bli för jävla mysigt. vi ska hitta på en massa bus =)!

intern status till kine: 2/4... snart kommer det nog några stjärnor med hihi ;)! både du och jag får druse på nästa gång ;D!


mys mys i Göteborg :)


Kommentarer
Postat av: Kine Josefine

Jeg er meget skuffet over deg! Jeg tror nemlig du kunne oppnådd budsjett uten problemer.

2010-08-03 @ 20:47:58
URL: http://www.kinefine.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0