fredagskvällen

Hade supermysigt igår med tjejerna! Vi satt och snacka, skratta och jag o evelina smed reseplaner :D!! kommer bli jävligt nice asså ;D! sen så åt jag min efterlängtade planka :D!! jävlar, det var gott asså :D!!

Sen så ville jag inte gå hem, så jag hälsade på min käre vän Jonas. Han satt på Oleary's och jag med till slut! Sen efter mycket snack och liten verkstad, så kom vi till Harrys. Och där vart det dricka UTAN DESS LIKE! Shottar, drinkar, öl och det var väl allt. men det vart i mycket mängder. jävlar va dragen jag var hahahaha! men vi hade sjukt kul iaf :D! kommer tom ihåg allt. när jag kom hem så lagade jag mat, yrade, duschade (?), gjorde allt för att inte va bakis idag. men lik förbannat så vart jag det. inte så mycket som jag hade trott ;D! det är nice. men jag vaknade full! greit.

sen så ringde min andra kompis jonas, i kalmar, och vi hade lite ångestsamtal där ett tag. då mådde jag bättre ska jag säga er. så min bakfylla varade i kanske nån timma, när jag höll på att nyktra till! ÄR DET SEMESTER SÅ ÄR DET!!!

idag då. är irriterad över saker. störande. försöker göra massor för att inte försöka irritera mig över saker. och min stackars pappa är sjuk =(. tråkigt för han. men han är min superpappa, så han reser sig även efter detta :)!

ikväll då.. det blir lite mysdricka hos petter. jag adam petter christian och christians två kompisar ska sitta o förfest lite och sen gå ut. får se vart vi hamnar. på ett billigt ställe iaf haha!

nu ska jag ta min andra dusch, eftersom jag duschade inatt haha, så det ska bli nice.

ne men det var fan en lyckad kväll igår. lite vinglig där mot slutet bara ;)! men det är sånt man får ta :D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0