eurotrip!

yeah baby! shit jag åker ju snart kom jag på nu när jag skriver detta! haha vad är det? söndag, måndag sen drar jag på tisdag!! Åh så mysigt! Sen blir det några dagar i Lund med och då ska jag vara lite med min fina Jenny!

Så det blir iaf runt två dagar i Budapest. Sen blir det wien, prag, warsawa, se om vi hittar nått mer mysigt ställe. men inte i den ordningen asså. Vi ska avsluta resan i Lund :)!
Upptäcka många
Har en bra magkänsla på denna resa :D!! Önskar jag vore där nu!

Idag ska jag träffa Jenny igen :D! ska åka om 1 timme ung. för jag måste till Bea och hämta mitt kontokort som jag så gärna gav henne igår och glömde sen :p! Men det ska bli mysigt att träffa Jenny idag :D! Sen till kvällen blir det nog mys med bea tror jag. får se vad vi hittar på för bus.
Träffar två av mina absolut bästa tjejkompisar på en och samma helg! NU är jag lycklig :D! sen om tre dagar får jag träffa marc igen och då blir jag med lycklig :D!! mitt liv är rätt bra nu asså! Hihi! Tänk om jag hade träffat Evelina med. Då har det varit maximalt ;D!

men nu ska jag göra iordning mig lite inför dagen.




kärlek ♥



Every single day yes, i'm really missin' missin' you

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

söt du e hjärtat =)

2010-08-14 @ 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0