BYE BYE NORWAY

Nu lämnar jag landet Norge, för andra gången. Vem vet det kanske blir tredje gången gilt =)! Har sökt jobb i Hemsedal till vintersäsongen där, kanske får jobbet och då flyttar jag direkt!

Ja min sommar då.. Vet inte hur jag ska sammanfatta det... Det har varit en fantastisk resa och jag har lärt känna sånna underbara människor! Vi har stått tillsammans i ur och skur. vi har kämpat tillsammans och haft skoj tillsammans. har haft seperationsångest i några dagar, men det känns som jag gör det rätta. har haft så himla roligt och fått sett så mycket av norge och STÅTT jävligt många timmar. ska skriva det i cv'et : är en jävel på att stå upp. haha. kommer sakna mina vänner i norge som jag har umgåtts med 24/7 i 8 veckor. Lycka till nu resten av gänget som är kvar och DRUSE PÅ ;)!

Nu kommer jag att spendera dom tre-fyra dagarna i Göteborg. mysa lite i staden och även på en ö haha. kommer bli supermysigt, det vet jag. mysa med marc, krama sönder emma o rosanna, gosa med emelie och ha det så jävlka gutt. inte tänka på budsjett, egen budstjett och teambudsjett. utan bara VA =D!! fan så nice. kommer dock bli rastlös när jag kommer hem, det vet jag redan nu =)!

min fina anne tuss kommer hem nästa vecka och jävlar va jag ska krama henne :D!! fan så mysigt det ska bli. Har inte träffat henne på 3 månadetr. länge =(.

sen så är mitt kontokort i SVERIGE på vift i postens värld. fyyyfaaaaan för POST OCH KONTOKORT!! jag är så jävla less på att INGET  går min väg. men men. fan nån gång måste det ju komma fram, men det är märkligt att det händer MIG igen!!!!! kaa faaaan skjeeeer?! jaja, det löser sig väl på nått vänster fhv..

men nu ska jag bara njuta av att va ledig och bara vara. imorgon ska jag SOVA så jävla länge. vaknade i morse av att jag inte hade ställt nån klocka, men min kropp är ju inställd på att gå upp runt 8 varje dag i 8 v, så det var ju inte så konstigt att jag vaknade, men det var en jävla tur =)! hann tom att duscha haha!

dom här dagarna som har vart, har varit lite känslosamt. men i fredags så löste vi allt och då blev allt bra igen. vi gick ut, drack, dansade och alla bekymmer, bokstavligt, försvann. det var så himla skönt asså!! då blev allt som vanligt igen och det är bra =)! alla skiljdes som vänner.

aa just det.. har några amerikanare här på bussen som är klädda så jävla fult. trodde amerikanare kunde klä sig, men fan inte dom här asså :p! sen så är det en liten flucka på kanske 7-10 år som har suttit och stuckit!! SAY WHAT????????????????

just det, jag ska börja prata med folk som jobbar som säljare på stan!



Mitt fina team ♥! saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0