Tisdag

Imorgon åker emelie hem.. Så tråkigt.. Undra när vi kommer att ses nästa gång.. Hoppas det inte dröjer 5 mån.. Har ju ditt spel och tror att du vill ha det nån gång i sommar ;)!

Idag får vi se vad som händer. Ska träffa Assar, en 2årig liten sötsak, runt 16 o sen ska jag kanske ner med mamma o emelie till söderköping och hälsa på min kusin + familj, dom som ska gifta sig. Emelie har inte sett deras nya prinsessa :)! Så då ska jag försöka hinna med det och sen kanske träna. Var helt slut igår när jag kom hem från träningen. Länge sen det var sååå jobbigt. Shit. Trodde aldrig det skulle ta slut det där passet ;)! Gäller att träna ordentligt nu innan Usa..

Igår fyllde jag i ett frågeformulär, ang usa resan, får att se om jag kommer in i landet och det gjorde jag! Sån tur. Lite pinsamt annars ;)!

Nu har jag satt på lite Spotify, har blivit laglig (!), och då har jag satt på Hanson ;)! Ska nog köra 90tal =)! Då man var ung och inga problem fanns. Kanske lite Spice girl med! 80 o 90 talet is the shit ;)!

Drömde inatt att jag hittade min riktiga pappa i en skolmatsal haha! Senare så planka jag, pappa och anne på en buss och så hoppade vi av när vi skulle, fast busschauffören sa att vi fick åka en hållplats.. Buuusigt!


pappa!

Kommentarer
Postat av: Jos

Skulle gärna vilja titta på dom iaf :)Helgen har varit väldigt lugn. Jag och cissi har bara myst. Ingen av oss hade råd att gå ut och festa :S Vi satsar på löningshelgen när Merre är ledig också :) Hoppas ni tjejer hakar på!

2009-05-19 @ 14:09:06
URL: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0