ny design

håller på o mixtrar lite med min design :D! Inte alls klar, men tyckte den där bilden, ringen, är rätt cool :)! Tacka vet jag photoshop!

nej efter ne lång dag o lekar med lilla skitungen assar, så blir man rätt trött, så nu blir det sängen! Måste se lite scrubs. Har en scen i huvet, som jag bara måste se ;)!

Kommer bli tomt i natt eftersom min man o jag inte bor i samma stad o kan komma till varann sådär smidigt o mysigt på kvällarna som vi kunde förut. Men så är det! Får väl somna med nån kudde i famnen eller nått hehe!!

Men innan det ska jag ringa gulleva :D!

god natt*


är en ful ram runt, men orkade inte fixa det när jag såg hur cool den var hehe ;p!

Kommentarer
Postat av: Jos

Haha, ja du får väl göra det :) Det verkar kunna bli en hel del människor på lördag. Många som inte har kunnat säga att de kommer men som är sugna, så vi hoppas på en bra uppslutning. Men vi kommer bli fler än 10 pers iaf om alla som sagt att de verkligen ska komma, kommer!



Snygg design förresten! :) kram!

2009-05-29 @ 23:44:27
URL: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0