Nollelva

nollelva har många roliga vimmelbilder må jag säga ;D!!

Den bästa jag såg, blädra igenom rätt många månader, var denna; http://nollelva.nu/vimmel/vimmel4_09/index.html
Den slår nästan allt! och nej, det är inte alex längst bak!! hihi! Jag ska aldrig vara med på Nollelvas bilder. Då får jag igen ;p!
Gillar Simons ögon ;)! Synd att bilden inte har roterats ännu!

Idag kör Sverige kvartsfinal mot Tjeckien. Kommer nog missa lite, för jag har legat på latsidan denna vecka med min tärning, men ikväll ska jag träna! Annars bestrffar jag mig själv med pizza.. Det är ju dock rätt gott, men man ska inte äta det ;)! Har ju ingen viktproblem, men man vet aldrig. Det kanke kommer om 20 år ;)!

Nu ska jag ner på stan o köpa mig en biljett som ska ta mig till Västervik på söndagkväll!!! Ska till Kalmar å måndag för skolintervju. Kan man bli mer nervös eller.. Oklart.

Nu är det inte ens en månad kvar tills jag o alex ligger o glassar vid poolen med en exotisk drink. Kanske en frozen strawberry daiquiri. Hoppas inte svininfluensan blir värre. Då får vi se om vi kommer iväg. men det hoppas vi att vi gör :D!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0