myslördag

igår vart det myspys vid josefins utegård!! Alla som ar där grillade utom jag som käkade pizza. Alla drack utom jag som drack vatten eller inget.
Sen när jag kom hem, så frös jag som ett as och trodde jag hade feber. Sen hamnade jag i koma under natten. Inget kunde väcka mig ;p! Stört hur djupt jag sov. Men det var rätt skönt!! Vaknade kl 7 o va superpigg. Sen så somnade om o vaknade enda till 13. MEN när jag vaknade hade jag lite feber. Suck. Hoppas jag blir frisk veckan.
Så nu blir det o ligga i solen o bli frisk.

solade igår rätt länge o ser skillnad redan ;D! Men jag kommer va ute i solen länge när vi drar till usa, så känner ingen press att jag måste ligga i solen bara för att det är sol =)! Känns det rätt skönt!

Idag är det mors dag! Så då blir det jordgubbar i solen säkert :D!!


Kommentarer
Postat av: Merima

VAcker bild gumman! var rikigt trevligt i lördags, saknade dig ute bara! Får bli när du kommer hem sen helt brun o fin ;)Ha de kanon! Puss o kram

2009-06-02 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0