My love!

Alex är min fina man :)! Vi är inte gifta, men han är min man ändå! Har kallat han det länge. Är så glad att jag har han! Vet att vi har bråkat en del o så, men vi har kommi töver det :)!
 Älskar dig väldigt mycket! Hoppas du vet det ;)!!! Och alla andra :)! He's mine :D!

Nästa lördag, 6/6, åker vi till Usa, och vi ska ha så mysigt! Kommer hem igen 22 lr 23 juni. Det kommer bli underbart!

my heart cries out to you
you must forgive me
I've been dancing in the dark
and searching for a spark
I believe we'll make it through
If you stand by me
we can weather any storm
and keep each other warm
as long as there's love never
enough
love


jag o alex i förtrollade Paris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0