mm

ja ni. träningsvärk kallas det va? hehe!

Igår, fredags, umgicks jag med söta lilla Assar och hans mamma. Vi var i lekparken hela eftermiddan o han hade så ro.igt. Gunga han massor, så man själv vart lite små yr. Sen fikade vi på Abborreberg. Borde va där ute oftare. Det är jättefint där!! Sen så åkte jag hem o käkade lite mat..

Hockeyn var igår med. Sverige spelade bra, men förlorade. Det var synd, för det hade vart roligt om vi kom till final. Men nu blir det usa om en bronsmatch. Skulle va kul o åka hem med nån medalj..
Får se om jag kan se den matchen. Har fortfarande inte köpt min biljett tills imorrn, ajabaja. Har helt enkelt inte hunnit.

nu ska jag upp o sen fhv åka ner o handla en biljett. Börjar bli riktigt nervös nu inför måndan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0