min valborg

min valborg var rätt rolig!

Jag anne o ida åkte runt i stan o köpte lite käk till kvällens grillning. Efter mycket om och men, så började vi äntligen o grilla. Mat var väldigt god, förutom min bit som var röd längst in hehe! men jag fick i mig den och mådde bra! så då gjorde det ju ingenting.. men a, så efterdet så gjorde jag iordning mig innan jag stack över till Holma o co!

Hos Holma var det full rulle och folk va jätteglada o trevliga! Sen spilldes det och en hel flaska vin gick sönder och hälldes ut på glasbordet.. Men folk deppade inte för det!

Efter vi hade fått i oss en del, så bar det ner till Palace. Jag, alex o joni hade en jävla tur att min mamma kom precis när vi skulle börja gå! Snäll som hon är, så skjutsade hon ner oss och vi kom ungefär samtidigt som alla andra :D!

Inne på Palace var det inte så mycket folk till en början. Men vi kom vid typ 23.30 eller nått sånt, så vi får skylla oss själva! Men billigt var det! Sen så gick jag runt lite på palace och det varlänge sen jag kände mig så ensam där inne . Visst fanns det folk som jag kunde prata med, men det saknades nån.. alex var där, men han var så borta ås an kunde man inte prata med.

Runt 1 åkte jag o alex hem till mig. Min mamma kom än en gång o hämtade oss! Eftersom det händer typ en gång om året att hon hämtar, så tyckte jag att hon kunde ställa upp ;)!

På morgonen sen vaknade jag och mådde bra. Det var länge sen jag vaknade upp efter en partykväll o mådde bra!

På kvällen sen kom eva och vi myste lite. Det var länge sen hon o jag bara var o slappa. Vi såg reprisen på Bog borther ;p! Diskuterade en hel del knäppa saker, vi som känner oss vet vad vi kan diskutera =p!!

men men! Nu är det lördag och jag mår bra :D! Ska upp snart o äta lite, sen ska jag hjälpa till o täda ur alexs lght. Han flyttar till Lkpg i helgen, så då frågade han om hjälp. Klart man ställer upp! Rille ska med hjälpa till! Kan bli rätt kul!

aja, nu ska jag upp o käka frulle ;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0