Min dag och söndan

Igår så myste jag o alex. Först var vi hemma hos mig och mina släktingar kom! Då diskuterades det bröllop, farmor o farfars födelsedagsfest, min navelhistoria ;p, ja lite allt möjligt som dök upp!

Efter ett par timmar åkte alla hem och jag gick o la mig o vila. Somnade till slut!! Såg när Sverige vann ,det var nice ;)!

Runt 20 kom alex och hämtade mig. Vi hade bestämt att vi skulle köpa med mat ifrån Athena, han bjöd :)! Sen att vi skulle se en film! Det vart oxfilé, mumma, och Cloverfield. Filmen va sådär, men maten var mycket god :D!

Ikväll kommer han till mig och då ska vi mysa lite han o jag :)!

Idag fyller jag som sagt var år och kom nyss hem i från Oleary's. Mycket äta ute och då blir det extra mycket träning denna vecka hihi! Nerå! Är ingen sån som måste träna bara för jag har ätit extra mycket. Men dock ska jag börja springa faktiskt :)! Tycker det är såååå tråkigt, men nu när vädret är här och jag har Twilight på ipoden, kan man faktiskt unna sig o springa nåra minutrar! Det är ju rätt skönt när man är klar. Har kass kondition, så det kan va kul o ha den med ;)!

Nej nu ska jag lägga mig på min säng o smälta maten lite :D! Hoppas på att det går bra för min man som flyttar från Norrköping idag.. Distansförhållande.. Inte så långt, men ändå. Och om jag kommer in på en skola i höst, så blir det fan långt asså.. Men då är då! Nu är nu och nu :)! Snart ska vi till Usa med! Om inte influensan blir värre, vilket vi inte hoppas på!


Kommentarer
Postat av: Jos

Verkar som du haft en riktigt mysig dag :) Härligt! Grattis än en gång! Kram!!

2009-05-04 @ 22:08:43
URL: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0