lördag

Min lördag var rätt rolig! Grillade lite med grannarna o hade väldigt trevligt! Men partysugen som jag var, åkte jag till mina söta tjejer som va hos august! Där vart det singstar o träningssnack! väldigt trevligt! Sen åkte vi ner till Palace.. Det var rätt roligt, men det vart sjukt segt där mot slutet.. Var rätt seg där! så jag åkte hem.. Hade ont i mina fötter, så jag lyxa till det lite med en taxi ;)!
Synd att inte eva och evelina hängde med ut.. Hade vart roligt! Men vi sjöng/skrek o dansa loss!

Idag hängde jag faktiskt med mina föräldrar när dom spelade golf. Var riktigt trevligt faktiskt!! Ska åka iväg från Norrköping nu ikväll. Om 2 h med andra ord. Åka ner o hälsa på min farmor o farfar i västervik =)! Imorgon ska jag till Kalmar på en skolintervju! Sjuuukt nervös är jag.

Snart ska se när Sverige vinner mot Usa än en gång ;D! Skulle va rätt nice!!

Oh va jag saknar alex.. stört.. träffa han senast i torsags, men saknar han jättemycket redan! Det är en vecka kvar tills vi ses igen! Hoppas den går fort!!!



Kommentarer
Postat av: Jos

Halloj :) Så du hade kul i lördags då? :) Riktigt lyxigt att kunna åka taxi hem emellanåt :) Kram!

2009-05-11 @ 18:40:37
URL: http://barajos.blogg.se/
Postat av: Jos

Ja, det var kul. Den var lite annorlunda mot hur våra kvällar brukar vara men det kanske var just därför den blev bra :)

2009-05-12 @ 17:56:48
URL: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0