Läkarbesök

Idag, om nån timme, ska jag träffa min läkare. Ska bli mindre roligt. haha. nerå :D! Ska väl mest prata om att jag ska iväg o att jag vill ha massvis med medc! Det är ju alltid trevligt att öka på sitt medcförråd :p! Har ju en del hihi!

Igår lekte jag med assar, den där lilla killen jag ska va barnvakt åt . Vi va i Vasaparken o han va helt lyrisk hehe! Sen när jag kom hem käkade jag kakor o såg på Desperate housewives! Myyys!

Innan jag somnade så tänkte jag på hur coolt det skulle va o klona sig! Hehe! Tänk om jag lyckas göra det nån dag. Va häftigt det skulle va ;D!

Nu lyssnar jag på lite chill musik innan jag ska hoppa på min cykel o cyckla till Vrinnevisjukhuset!

Nej, nu ska jag sätta på ännu bättre musik, Beyonce Halo. Den är fortfarande jättevackare :)!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0