hellu!

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

Vackert! Hon är duktig den där Beyoncé ;)! Skulle velat ha gått på hennes konsert faktiskt..

Sitter här o chillar lite. Rätt tråkigt väder ute och emelie har åkt, så då blir det lite mer tråk hehe.

Va på ett möte idag och jag har aldrig träffat en tråkigare människa. Snälla nån, lite mindre energi kan du väl ge gruppen? Somnar när man tittat på han.
A - "Vad är kul i ditt liv?"
B - "Nej inget speciellt"
A - "Så inget är roligt i ditt liv"
B - "Typ inte.."
A - "Inte o köra bil lr nått sånt?"
B - "Jo kanske det *rycker på axlarna*"
Drog en djup o ljudlig suck o skaka på huvet. SUCK hur tråkig får man bli? Booooooooooooring. Vet inte om man ska skratta eller gråta.. Tur att inte jag är sån :D!

idag kanske min man kommer hit o myser med mig! Skulle va oerhört mysigt!

Igår var jag, mamma o emelie o hälsade på min kusin med familj i söderköping. Vi satt o höll alla barnen i knäna o såg på när en enis Anton inte ville äta upp sin macka, utan ville ha kladdkaka som alla andra. Men det fick inte förns han hade ätit upp sin lilla lilla macka, som han till slut gjorde!

På lördag ska jag på bröllop. Dom vi va hos igår ska gifta sig och det ska bli sååå mysigt o romantiskt hehe! För brudparet asså ;)! Nu hoppas vi bara på att det ska bli fint väder, så vi slipper bli blöta o alla frisyrer blir förstörda! Så vi år hålla tummarna o inte döda nåra spindlar ;)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0