Bröllop

I helgen var jag på bröllop! Min kusin Stefan och hans Lina gifte sig!

Vi började med att åka båt till ön där dom skulle vigas. Jag träffade en hel del människor som jag inte har träffat på många många år! Det var supertrevligt!

I acapellat, så var det oerhört fint. Lina hade en jättefin klänning o hennes långa hår hade skruvats ordentligt. Jättefin var hon. Hon överraskade alla med att sjunga solo till stefan. en låt som hon hade gjort till han. Jättefin och msig låt. Folk snörvla sig o ögon vart tårögda. När dom hade sagt ja, som tur var gjorde båda det ;), så bar det iväg på en båttur igen!

När vi kom tillbaks från ön, åkte vi till partyt. Där gick vi en tipspromenad och jag delade ut små påsar med ris i som vi skulle kasta på dom när dom kom hem ifrån bilturen runt om i Söderköping. Man fick inte kasta på dom på ön, för det var fågelreservat typ!

Vi åt sån jävla god mat, så man ville aldrig att det skulle ta slut och jag har aldrig ätit så sakta ;p! Men när jag såg att alla hade ätit upp, så fick jag skynda mig på med min mat :D! Var så trevligt folk omkring mig, så jag hann typ inte äta ;D!!

Sen sjöngs det, talades det, skrattades det :D! Var ett jättefint bröllop! Min föräldrar var toasmasterspar! Dom gjorde ett jättebra jobb :)!

Sen öppnades baren och musiken spelades. Var sjukt bra stämmning och alla var så glada i hatten hihi ;D!

Sen runt halv 3 åkte vi hem. Trodde inte det skulle bli så sent hihi! Men har man kul, så har man! När vi kom hem slocknade jag direkt. Vaknade av att jag hade min laptop i knäet, så den la jag bort,  o somnade direkt igen!

Söndagen sov jag väl 70% av hehe! Alex kom ett tag o vi myste lite! Så mysigt att han kom till mig min älskling :D!!

Idag är det måndag och idag fyller min pappa år :)! Vi käkade på Harry's förut. Mumma!




ett underbart bröllop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0