oh shit

vet inte hur många gånger jag har nyst i helgen. men det är skönt att nysa när man verkligen måste nysa! asnice! det är ju alltid nått..

Min helg va lugn o skön. På fredagen fyllde min mamma som sagt va åt och då käkade vi på Durkslaget. Jag åt en asgod mat och jag o alex, enligt mig, ska käka där fler gånger. Eller iaf jag ;)!

På lördan vart det lite party för alla utom jag. Hängde med på förfesten, men inte ut. Drack typ en grogg sammanlagt och det va bra(!) för att va mig. Men ingen lust eller ork att gå ut. Så jag åkte hem o kurera mig :)! Det var mysigt! Sen kom alex o det var ännu mysigare. På kvällen gick jag, mamma o pappa på Sverige matchen. Dom spelade handboll här i Norrköping och vi vann! Skitkul var det o det var så värt att gå ut i snöblasket som gade bildats under dan.

Nu sitter jag här o snorar o har mig. Ska se om jag hittar nån ork nånstanns i min lilla slitna kropp och ta mig upp till alex. känns som det är flera hundra mil, men det är ju typ bara 10-15 min med cyckel. Men det är just det där att ta sig dit. + att jag är hungrig. Känner ingen smak eller lukt längre, för jag är så förkyld, så det spelar ingen roll vad det är för nått jag käkar. smakar samma.

Imorrn ska jag bara kurera mig. ujuj vad jag måste bli frisk till helgen. Min Evy fyller år på onsdag!!

nej nu ska jag få energi nånstanns ifrån.. undra var i från?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0