mysfredag

Igår vart det hög mysfaktor!! ingen utgång, bara slappt o mysigt. Sånna dagar behövs med!

under dan gjorde jag ett par ärenden o blev sjukt irriterad på en som jobbar på Apoteket.. Blir så trött när dom inte fattar.. Suck!

Jag o mamma hade djupa diskussioner... eller inte =p! hon påminnde mig om Tecknet, som hon hade spelat på jobbet.. Det där kortspelet man körde för många många år sen! Spelade jämnt det på rasterna med Malin, Hannah o Maria!! det var tider det ;)! Och så spelade vi kronan med.. När man är i lag o så ska man gissa vem som får kronan.. aja, orkar inte förklara! Men det körde vi med när vi tröttnade på Tecknet!!

jag o alex käkade mat med min mamma o min lillasyster! det var mysigt o gott.. min mamma kan laga mat om hon vill, men hon tycker det är tråkigt - precis som jag! under tiden såg vi lite på tv!!

alex somnade tidigt.. så jag såg på film med mamma.. en film som vi trodde skulle va mysig med volontär arbete ocg grejer, men det slutade med att jag o mamma satt o grät! inte riktigt vad vi trodde ;)!! sen gick jag o la mig breve min man som sov så sött! jag undrade vad klockan var o den visade 00.22.. rätt tidigt för att va fredag.. så jag tvingade mig själv att va vaken, men somnade rätt fort iaf!!

Ikväll blir det kanske mysmiddag i Söderköping med min kusiner med sambo + barn! Eller så blir det fika med dom under dan.. Vi har inte riktigt bestämt!! Så ska vi ta oss ifrån Sörping med.. Sen får vi se vad som händer till kvällen efter det!

Aja, nu ska jag ställa in min frukost (juice o skagenröra) och ducha sen klä på mig lite mer kläder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0