max max i stora lass lass lass

o herregud. gårdagens mat bestod av 3 rätter inom kort tid; frukost, lunch och max + deras bulle. Och eftersom dom hade gjort fel hamburgare åt mig, så fick jag en helt ny efter jag hade ätit halva typ. Men jag fick i mig det iaf ;)! Kvinna som jag är!

Skulle egentligen ha tränat igår, men jag gick o gick o gick, så då kände jag att det inte var nån idé. Så jag myste med eva ist :)! Vi gick en promenix, sen hem till mig, sen ner till max, sen hem till eva, sen till nån calle som bor vid eva, sen där ifrån gick jag hem. Rätt mycket att gå om ni frågar mig. Det va behövligt eftersom jag hade ätit så mycket max!!

Men idag ska jag pumpa ;D! Ska bli nice. Körde dubbelpass i tisdags (pump och core), ås jag var rätt trött i kroppen igår med, men idag ska jag inte vila. Och inte imorrn heller..

Imorrn fyller min mor åt. Jag o anne ska ge henne nått från Lush! Köpte det igår. Niice! Sen ska vi käka ute jag, alex, mamma, pappa, anne och adnan! ska bli mysigt!

men nu ska jag iaf äta lite för jag va nyss på sjukhuset o tog prover, så jag är rätt hungrig ;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0