Måndag

Idag är det måndag! Inatt drömde om en fd klasskompis och hennes mamma o massvis med djur. sen dök evas pappa upp (som jag sett en gång) och han va trevlig o pratade med mig ett tag innan han fick bråttom där i från! ibland vet jag inte vad det är med mig o mina drömmar. häromdan drömde jag en hemsk dröm om alex och det var tur för allas del att den inte va sann :p!

iaf, idag har jag vart på ett litet möte.. eller 2 :p! en på sf och en hos alex =)! Hos alex pratade jag om min/vår framtid, och dom skolorna jag har hittat ligger nåra mil utanför; malmö, kalmar, göteborg och åre.. Det är sjukt långt till alla dessa täder och + att skolorna ligger en bit utanför med, så då blir det ännu längre.. men men! jag o alex (hoppas jag) hoppas att jag kommer in! Jag vill det iaf! Vill dock inte lämna Nkpg, men va ska man göra.. Det är Folkhögskolor så kurserna är inte mer än 1 år! men det är inte förens i höst och jag har hela sommaren på mig att; först komma in och sen bestämma vart!

Ikväll blir det lite body pump för min del. Har haft ont i min arm hela veckan, och ska pröva idag på pumpen. Alex tycke jag skulle ta det lite lugnt, medans jag protesterade och sa att jag inte kan sänka mig nu när jag har fått, enligt mig, tunga vikter.. vad tror han om mig ;p! Det kan jag ju inte göra hihi!!

Alex o moi ska på bio i veckan! Hoppas vi hittar en.. Sist jag va på bio var för nåra veckor sen med Eva o Kattis. Vi såg Yes man och den va ju rolig! Men jag trodde den skulle va roligare, eftersom Jim Carrey alltid är rolig.. Men i denna va han inte lika rolig o energisk som han brukar vara! men den va rolig iaf!

Nej nu måste jag dra mig om jag ska hinna byta om + åka till pumpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0