hmm

nu ska jag snart sova! ska bli skönt..

min helg va superbra!
i fredags va jag med min plutt eva! vi skojade o jag va allmännt trött. vi såg när Carl-Jan åkte ur let's dance.. det va rätt tråkigt.. jag fårr hålla på östgötemagnus hehe!!

sen på lördan vart det impulsutgång med bea och eva! var riktigt roligt och vi hamnade på Palace.. på vägen hem så halkade jag på den superhala isen och tappade min mobil.. som tur är den gjord av stål o får kärlek från mig som ingen annan mobil får, förutom den gråa jag hade! så den klarade sig!

vet dock inte riktigt vart eva tog vägen när jag o bea delade på oss.. mötte henne på mcd, sen dumpade jag henen där, som jag brukar göra när hon vill vidare men inte jag ;)!

idag har jag gjort mig illa i axeln.. förbannat.. jagsom tränade igår o tänkte komma igång nu.. får köra på afron imorrn o se vad min vänster arm säger.. tror det är nån sträckning eller nått.. fruktansvärt ont gör det iaf.. kan inte sträcka upp armen varken åt sidan eller utåt.. illa illa.. ska massera in sjukt mycket med Zon imorrn ;D!

nej nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0